Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

  • Dorogma Vendégház Általános Szerződési Feltételek
  1. Szolgáltató adatai:

Erdei Gyula egyéni vállalkozó
Adószám: 63462841-2-41

Szolgáltatás címe: 3466, Tiszadorogma, Rév u. 40. Dorogma Vendégház
NTAK regisztrációs szám: EG19014308
Tel.: +36309006228

  1. Általános szabályok:

(a) Jelen „Általános Szerződési Feltételek” – a továbbiakban: ÁSZF – szabályozza a szolgáltató által 3466 Tiszadorogma, Rév u. 40 alatt üzemeltetett Dorogma Vendégház szálláshelynek és az ahhoz kapcsolódó a szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit. 

(b) Jelen ÁSZF nem zárja ki speciális, vagy egyedi megállapodások megkötését utazási irodákkal, utazásközvetítőkkel, utazásszervezőkkel, vagy más olyan személyekkel, akik a szolgáltató szolgáltatásai értékesítése érdekében a szolgáltatóval hosszabb távon együttműködnek.

  1. A szerződő fél:

(a) A szerződő fél a szolgáltató szolgáltatásait megrendelő, igénybe vevő természetes személy, jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság. Szerződő fél az a természetes személy is, aki a szolgáltató szolgáltatását ténylegesen igénybe veszi. A szolgáltatást megrendelő és/vagy igénybe vevő a továbbiakban együttesen: vendég.

(b) A szolgáltató és a vendég a – feltételek teljesülése esetén – a szükség szerint a szolgáltatási megállapodás szerződő feleivé válnak – a továbbiakban együttesen: szerződő felek.

  1. A szolgáltatási szerződés létrejötte, a foglalás menete, a foglalás módosítása:

(a) A vendég a vendégház weboldalán, ( dorogmavendeghaz.hu), webhely foglalási rendszerén keresztül online jelentkezést ad le. Vendég normál foglalás (péntek-vasárnap, vasárnap-péntek) esetén az általa megadott e-mail címre automatikus visszaigazolást kap a foglalásról.
NORMÁL FOGLALÁS (vasárnaptól péntekig, ill. péntektől vasárnapig) esetében a foglalás pillanatában esedékes a foglalási díj megfizetése, mely a szállásdíj 20%-a. A foglalót szolgáltató számlaszámára szükséges átutalással teljesíteni.  Az átutaláshoz szükséges információkat az automatikus visszaigazolás tartalmazza. Fizetési határidő: 8 nap.  Amennyiben vendég nem teljesíti határidőre a foglalási díjat úgy szolgáltató elállhat a szolgáltatástól.  
A foglalás véglegessé válása: a teljes összeg befizetésével válik véglegessé a foglalás. A teljes foglalási díj esedékességének végső határideje: legkésőbb 14 nappal a szállás elfoglalása előtt. Amennyiben vendég nem teljesíti határidőre a foglalási díjat és nem módosítja a foglalás időpontját (van erre lehetőség), úgy szolgáltató elállhat a szolgáltatástól.  

SPECIÁLIS FOGLALÁS, speciális kondíciókhoz kötött szolgáltatásaink:
-csomagajánlatok, csomagajánlatban szereplő információk szerint. 
Automatikus e-mail küldés a jelentkezésről (vendég részéről). Válasz email (ajánlat) küldése  3-4 napon belül várható.
-élményprogramok, élményprogramokban szereplő információk szerint. Válasz email (ajánlat) küldése  3-4 napon belül várható.
– normál foglalástól eltérő szállásfoglalás (pl. 1 éjszakára vagy a normál foglalási időszakon túl nyúló/vagy normál foglalási időszaknál kevesebb napra szóló foglalás) esetében nincs lehetőség közvetlenül a weboldalon jelentkezni és nem automatikus a visszaigazolás. Ilyen esetben e-mailen szükséges bejelentkezni, megadva az alap információkat (hány napra, mikor, hány fővel), válasz email (ajánlat) küldése ebben az esetben 3-4 napon belül várható. Az ajánlat elküldésétől számítottan az ajánlat 5 napig érvényes.
– 1 éjszakára szóló szállásfoglalási szándék esetén 50%-os felárat számítunk fel. Ezt a speciális foglalást a szolgáltató csak kapacitástól függően tud teljesíteni. Kérjük időben jelezze ilyen irányú szándékát.
kiemelt időszakban foglalás (kizárólag e-mailben lehet ezekre az időszakokra előzetesen foglalást kezdeményezni): pl. karácsony, húsvét, pünkösd, szilveszter esetén az 1 éjszakás foglalás speciális foglalásnak minősül és így a kiemelt időszakokban az 1 napos foglalás esetén nyári árral számolt 2 éjszakás szállásdíjat szükséges megfizetni 1 éjszakás tartózkodás esetén is.

Amennyiben vendég elfogadja az ajánlatot, az ajánlaton kívüli feltételek szabályozása ASZF szerint történik és a szállásfoglalási díj megfizetése (mely a szállásdíj 20%-a) esedékessé válik. Fizetési határidő: 8 nap.  
A foglalás véglegessé válása: a teljes összeg (szállásdíj) befizetésével válik véglegessé a foglalás. Ha a speciális foglalás tartalmaz programköltséget, az csak a helyszínen, a program megvalósulása esetén esedékes. A teljes szállásfoglalási díj esedékességének végső határideje: legkésőbb 14 nappal a szállás elfoglalása előtt. 

(b) A szolgáltatási szerződés a vendég által online leadott megrendelés – foglalás – szolgáltató elektronikus visszaigazolásával jön létre, és ezen visszaigazolásra tekintettel, a megrendelés – foglalás – szerződésnek minősül.

(c) A szolgáltatás igénybevételére létrejött szerződés határozott időre szól.

A foglalás módosítására csak a szállás elfoglalását megelőző 14 napot megelőzően van lehetőség. 
A foglalás módosítását csak a szerződő fél kezdeményezheti (családtagja, rokona nem szerződő fél).

Szerződésmódosítás módja: e-mail küldése a foglalást kezdeményező vendég részéről a kapcsolat@dorogmavendeghaz.hu e-mail címre.
Ebben meg kell adni a  következő adatokat: 

  • foglaló vendég neve;
  • rendelésszám;
  • időszak (miről, mire módosít);
  • létszám (miről mire módosít) – max. a lefoglalt szoba férőhelyeinek befogadóképességének erejéig. Adott esetben, kapacitástól függően másik szobát/szobákat ajánlunk fel. 

A megfelelő időpont, egyéb feltételek egyeztetése után 5000 Ft ügyintézési díjat szükséges megfizetni szolgáltató számlaszámára. Ehhez az utalás közleményében kérjük megadni: ügyintézési díj, vendég neve, rendelésszám. Módosítás esetén a foglalási díj nem vész el, beleszámít a szállásdíjba. A foglalás adott naptári évben egy rendelésen belül két alkalommal módosítható (külön ügyintézési díj ellenében).

A szolgáltató kizárólag e-mailben egyezteti a foglalás módosítását és e-mailben visszajelzést küld a módosításról.

(d) Abban az esetben, ha a vendég a határozott időtartam lejártát megelőzően úgy dönt, hogy a szolgáltatást a határozott időtartam elteltéig nem kívánja igénybe venni, a lemondási feltételeknek megfelelő feltételekkel megteheti. A vendég által a határozott időtartam lejárta előtt elhagyott szobát a szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

(e) A vendég a szolgáltatás meghosszabbítására csak akkor jogosult, ha ehhez a szolgáltató írásban (e-mail) hozzájárul.

(f) A szállás igénybevétele átruházható harmadik félnek a szerződő vendég írásos beleegyezésével, ugyanakkor a szállás megfelelő használatát szolgáló kaució megfizetése (szállás elfoglalásakor fizetendő) minden esetben a szállás igénybevevőjét terheli. 

(g) Szerződés módosításának végső határideje: szállás elfoglalása előtt 5 nappal. 

  1. A lemondási feltételek: 

NORMÁL FOGLALÁS esetében:
(a) A vendég foglalását lemondhatja, amennyiben lemondási szándékát e-mailben jelzi a vendégház felé az érkezés előtti 14. napig. Az így lemondott foglalás esetében 2000 Ft ügyintézési díjat (utalás, adminisztráció) számítunk fel, az e fölötti részt utaljuk vissza.
A teljes befizetett foglalási díj (20%) időpont módosítás esetén felhasználható egy másik foglalásnál (szerződés módosítása esetén 5.000 Ft ügyintézési díj befizetését követően).  A foglaló 14. napon belüli lemondás esetén nem jár vissza. 

SPECIÁLIS kondíciókhoz kötött FOGLALÁS esetében: 

(d) A szolgáltató fenntartja magának a jogot,  hogy a speciális kondíciókhoz kötött termékei – így például csomagajánlatok, élményprogramok ajánlatai , vagy rendezvények (pl. esküvők) esetén a fentiektől eltérő egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapítson meg. Csomagajánlatok, élményprogramok,  esetében a lemondási feltételeket befolyásolja a program telítettsége, megtarthatósága.
Amennyiben a program időközben betelt, úgy a határidőre nem véglegesített foglalásoktól szolgáltató elállhat és a foglaló összegét visszautalja a 2000 Ft ügyintézési díj felszámítása mellett.
Amennyiben a programot nem tudja szolgáltató megtartani, legkésőbb 5 nappal a program előtt erről e-mailben értesíti vendéget és a befizetett teljes összeget visszautalja vendég számlaszámára.  

  1. A szolgáltató által alkalmazott árak:

(a) A vendégház érvényben lévő árai a www.dorogmavendeghaz.hu weboldalon feltüntetett árak.
(b) A szolgáltató az árait előzetes bejelentés nélkül bármikor jogosult szabadon megváltoztatni, természetesen azzal, hogy ez nem vonatkozik a már lefoglalt normál szolgáltatásokra vagy elfogadott árajánlatú egyedi programokra. 

(c) A szolgáltató az árak közlésekor köteles megjelölni az árak adótartalmának – így pl.: általános forgalmi adó, idegenforgalmi adó – jogszabály által meghatározott mértékét. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy jogszabályi változás esetén a többletterheket előzetes értesítés nélkül áthárítsa a szerződő félre és/vagy a vendégre. A honlapon lévő árak az idegenforgalmi adót tartalmazzák. Nem tartalmazzák a kávé fogyasztás díját (becsületkasszás, 150 Ft/adag, melyet készpénzben lehet fizetni a helyszínen). Speciális szolgáltatások (csomagajánlatok, élményprogramok) esetében tartalmazzák, kivéve az 1 napos szálláshely szolgáltatás (ebben az esetben is kérjük a becsületkasszás kávé fizetést készpénzben). 

(d) A szolgáltató árait magyar forintban határozza meg.

(e) A szolgáltató vállalja, hogy az aktuális árait, az aktuális akcióit, kedvezményeit, és egyéb ajánlatait az általa működtetett weboldalon közzéteszi.

  1. A fizetés módja:

(a) A vendég a teljes szállásdíjat tartózkodás időtartamára számított összeget átutalással egyenlítheti ki legkésőbb az érkezés dátumát megelőző 30. napig. 

  1. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei:

(a) A vendég a megrendelt és a szolgáltató által visszaigazolt szobát az érkezés napján 14:00 órától 20.00 óráig foglalhatja el – check in – és azt utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig – check out – köteles elhagyni.

(a.1.) A szálláshely szolgáltatást kaució ellenében vehetik igénybe a vendégek, mely 5000 Ft/szoba/éj. A kaució fizetése a szállás elfoglalása előtt esedékes, melyről átvételi elismervényt állítunk ki. A vendégek kijelentkezéskor kapják ezt vissza. Ha a vendég hibájából adódóan kár esemény történik, erről jegyzőkönyv készül, melyet 2 tanú ellenjegyez. Amennyiben elismeri a vendég a kárt, és a kaució fedezi azt, a kaució terhére fizetendő. Amennyiben a kár rendezéséről nem sikerül közös megegyezésre jutni, úgy a PTK vonatkozó jogszabályai szerint szükséges eljárni.

(a 2.) A Tiétek a ház – szolgáltatást olyan formában, hogy a szálláshely tulajdonosai, képviselője nincsenek a helyszínen, csak olyan vendég veheti igénybe, aki korábban már vendégként igénybe vette a Dorogma Vendégházat. A kaució ebben az esetben is 5000 Ft/szoba/éj. 

(b) Abban az esetben, ha a vendég az apartmant az érkezési napon az (a) pontban meghatározott check in időpont előtt kívánja elfoglalni, ezt min. 4 nappal a szálláshely szolgáltatás előtt írásban kell jelezze szolgáltató felé. E-mailen történő visszaigazolás után, 5000 Ft ügyintézési díj megfizetése mellett van erre lehetőség..

(c) A szolgáltató vendégei számára háziállatok elszállásolására, behozatalára nincs lehetőség.

(b) A szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra vonatkozó szerződést azonnali hatállyal felmondani, vagy a szolgáltatás nyújtását megtagadni, ha:

  1. a vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott szobát, illetve a szolgáltató által biztosított szolgáltatásokat és/vagy az azok biztosítására szolgáló helyiségeket nem rendeltetésszerűen használja,
  2. a vendég a szálláshely házrendjét megzavarja, és a zavaró magatartást felszólítás ellenére sem hagyja abba,
  3. a vendég nem tartja be a vendégház biztonsági szabályzata-t (hozzáférhető a közösségi helyiségben) – pl.: tiltott helyen dohányzik (nádtetős a vendégház), nem a kijelölt helyen rak tüzet és azt a felszólítás ellenére sem hagyja abba, nem tartja be a vendégház házirendje-(hozzáférhető a közösségi helyiségben)
  4. a vendég kifogásolható módon, durván viselkedik, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan magatartást tanúsít.
  5. a szerződő fél vagy a vendég a szolgáltató által igényelt fizetési garancia (kaució) vállalási kötelezettségét a szolgáltató által meghatározott időpontig nem teljesíti (szállás elfoglalása előtt). 

(f) Amennyiben a szerződő felek közötti szerződés „vis maior” (pl. járványhelyzet miatti zárlat, vízkár, tűzkár) miatt nem megy teljesedésbe, úgy a szerződés megszűnik, a befizetett összegek (foglaló, teljes szállásdíj) visszajárnak az alábbiak szerint: 
 normál foglalás esetében a teljes addigi befizetett összeg visszajár a  2000 Ft ügyintézési (visszautalás, adminisztráció költsége) díjon felül, 
– speciális foglalás esetén (csomagajánlat, élményprogramok, egyedi szolgáltatások, pl. esküvő) a teljes addigi befizetett összeg visszajár az 5000 Ft ügyintézési díjon felül. 

 (g) A vendég az apartman összes szolgáltatását, a teljes tartózkodási idő alatt saját felelősségére veszi igénybe.

(h) Vendég a közösségi helyiséget, az udvart, a konyhakertet, a kerti tavat, a dézsafürdőt a házirendben, ill. a biztonsági szabályzatban foglaltaknak megfelelően használhatja.

(i) Amennyiben Vendég részéről kártérítési felelősség merül föl és azt Vendég írásban elismeri, úgy a kaució összege részben/egészben nem jár vissza. A kártérítés mértékéről felek közös megegyezéssel döntenek, a megállapodásról 2 tanús jegyzőkönyv készül. Ha nem sikerül közös megegyezésre jutni, az eljárást jogi útra terelik. 

  1. A szolgáltatások biztosítása:

(a) Amennyiben a szolgáltató saját hibájából – különösen: „túltöltés”, üzemeltetési problémák – nem tudja biztosítani a megrendelt szolgáltatásokat, köteles a vendéget erről időben, min. 30 nappal a szállás elfoglalását megelőzően tájékoztatni. Ha nem sikerül a szerződést módosítani egy későbbi időpontban, köteles a településen, környéken Vendég ugyanolyan/hasonló minőségű szálláshelyen történő elhelyezéséről gondoskodni.

(b) A szolgáltató az (a) pontban vállalt kötelezettsége körében köteles:

  1. a megrendelésben visszaigazolt szolgáltatásokat az abban megjelölt áron, az ott kikötött időtartama – vagy az akadályoztatás megszűnéséig – egy másik ugyanazon, vagy magasabb kategóriájú szálláshelyre felajánlani, és a vendég elfogadása esetén biztosítani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a szolgáltatót terheli.
  2. Amennyiben a szolgáltató az 1.–pontban rögzített kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve ha a vendég a számára felajánlott helyettesíthető szálláshelyeket elfogadja, a vendég utólagos kártérítési igénnyel nem léphet fel.

      10. A vendég jogai:

(a) a szerződés értelmében a vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek a speciális feltételek hatálya alá.
Szokásos szolgáltatási körbe tartozó helyiségek: nappali-étkező, konyha, mosogató helyiség, előkészítő helyiség.
Nem szolgáltatási körbe tartozó helyiségek: kamra, iroda, kazánház, kisház (kerti ház), konyha felőli bejárat.
Speciális szolgáltatási körbe tartoznak: mosókonyha, konyhakert, csónakok a Tisza parton, kerékpár kölcsönzés, komposztáló.

(b) a vendég a szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet. A szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a hozzá írásban, vagy a helyszínen szóban előterjesztett és jegyzőkönyvbe felvett panaszt a panasz beérkezését követő 72 órán belül kivizsgálja és arra a vendégnek érdemi választ ad.

  1. A vendég kötelezettségei:

(a) a vendég köteles a szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét legkésőbb a szerződésben meghatározott módon és időpontig a szolgáltató részére kiegyenlíteni.

(b) a vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelenteni a szállásadónál és minden szükséges adatot a tulajdonos rendelkezésére bocsátani, amely ahhoz szükséges, hogy a káreset körülményei tisztázhatóak lehessenek, illetve amelyek egy esetleges szabálysértési, vagy büntető eljáráshoz szükségesek.

  1. A vendég kártérítési felelőssége:

(a) a vendég köteles mindazon károkért helytállni, melyeket a szolgáltató, vagy harmadik személy elszenved a vendég, vagy kísérője, vagy ezen személyek bármelyikének felügyelete alá tartozó személyek okoznak. A vendég érkezéskor kauciót bocsát szolgáltató rendelkezésére. Szolgáltató kaucióra vonatkozóan a 8.a1. és 8a.2. fejezetben foglaltak szerint jár el.

  1. A szolgáltató jogai:

(a) amennyiben a vendég az igénybe vett, vagy megrendelt, de igénybe nem vett szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, illetve a kaució összege sem fedezi az okozott kárt, a szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégek azon vagyontárgyaira, melyeket a vendégházba magával vitt. (pl. a vendég károkozó magatartása miatt pl. leég a vendégház, Tiétek a ház ajánlat keretében a nem bezárt épületből eltulajdonítanak nagy értékű műszaki cikket.)

  1. A szolgáltató kötelezettségei:

(a) a szolgáltató köteles a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások és szolgáltatás standardok szerint teljesíteni. Vendégnek lehetősége van a Vendégkönyvbe pozitív/negatív visszajelzést adni a szolgáltatás minőségével kapcsolatosan. A Vendégkönyvet hozzáférhető helyen szükséges elhelyezni (közösségi helyiség). 

  1. A szolgáltató kártérítési felelőssége:

(a) a szolgáltató felelősséget vállal minden olyan a vendéget ért kárért, amely a vendégházon belül, a maga hibájából következett be.

(b) a szolgáltató felelőssége nem terjed ki azon káreseményekre, amelyek a szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be (pl. szolgáltató által szervezett külső programon vendégtől eltulajdonítanak valamit), vagy azokat a vendég, vagy a felügyelete alá tartozók okoztak.

(c) a szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a vendégházon belül kijelöljön olyan helye(ke)t ahová a vendég nem léphet be. A szolgáltató köteles az ilyen helyeket jól láthatóan megjelölni. A szolgáltató nem vállal felelősséget olyan károkért, amelyek azon helye(ke)n érik a vendéget, vagy a felügyelete alatt állókat, ahová a vendég nem léphet be.

(d) a szolgáltató felelőssége nem terjed ki a szerződő fél csomagjaira és azok tartalmára abban az esetben, ha a vendég már átvette a szoba, helyiségek kulcsait.

(e) a szolgáltató kártérítési felelősségének mértéke a szerződés szerinti napi szobaár összegének legfeljebb ötszöröse.

  1. Titoktartás:

(a) a szolgáltató a szerződésben foglalt kötelezettségének teljesítése során köteles az információs önrendelkezési jogról és az információ szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek – és amennyiben ezt a vendég a szolgáltató tudomására hozta – a szerződő fél vonatkozó belső szabályai szerint eljárni.

  1. Vis maior:

(a) azon okok, körülmények (pl.:  tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramkimaradás, járványhelyzet miatti korlátozás, sztrájk, stb.) amely felett sem a szolgáltató, sem a vendég, vagy a szerződő fél nem bír ellenőrzéssel – vis maior – bármely felet felmentik a szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A szerződő felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek azért, hogy ezen okok és körülmények bekövetkezésének lehetőségét minimalizálják és az ezáltal okozott kárt, vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
„vis maior” helyzet esetén a szerződés megszűnik, a befizetett összegek (foglaló, teljes szállásdíj) visszajárnak az alábbiak szerint: 
 nomál foglalás esetében a teljes addigi befizetett összeg visszajár a  2000 Ft ügyintézési (visszautalás, adminisztráció költsége) díjon felül, 
– speciális foglalás esetén (csomagajánlat, élményprogramok, egyedi szolgáltatások, pl. esküvő) a teljes addigi befizetett összeg visszajár az 5000 Ft ügyintézési díjon felül. Ebben az esetben az ügyintézési díj tartalmazza az egyedi ajánlatkészítés, adminisztráció, visszautalás költségét. 
-nem minősül vis maior helyzetnek vendég betegsége, egyéb egészségügyi állapotában bekövetkezett változás. Ilyen esetben a szállás átruházható, az időszak módosítható a 

  1. A szerződő felek jogviszonyában alkalmazandó jog és az eljáró bíróság:

(a) a szerződő felek közötti jogviszonyra a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 2013. évi V. törvény – rendelkezéseit kell megfelelően alkalmazni.

(b) a szerződéssel kapcsolatos vitás kérdésekkel kapcsolatos peres eljárás lefolytatására a szerződő felek a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Bíróság alávetésen alapuló kizárólagos illetékességét kötik ki.

Kiegészítés:

  1. A Szolgáltató weboldalán elérhető szolgáltatások használatával a Felhasználó elfogadja az itt felsorolt feltételeket.
  2. A Szolgáltató minden ésszerű erőfeszítést megtett annak biztosítására, hogy a weboldalon közölt minden információ pontos legyen a feltöltése időpontjában. Ennek ellenére a Szolgáltató sem kifejezetten, sem ráutaló módon nem vállal felelősséget, illetve szavatosságot a weboldalon keresztül nyújtott információkért, és fenntartja a jogot arra, hogy értesítés nélkül azon bármikor változtatásokat és javításokat hajtson végre, illetve a weboldalt vagy az azon közölt információkat részben vagy egészben megszüntesse.
  3. A Szolgáltató felelősséget vállal a weboldalon előforduló pontatlanságokért, vagy hiányosságokért. Az ajánlatok jogilag nem kötelező érvényűek, és semmilyen formában nem jelentenek kötelezettséget a Szolgáltató számára. A weboldalon található információkon alapuló bármilyen döntés a Felhasználó saját felelőssége.
  4. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldalhoz, illetve az ott található bármilyen információhoz való hozzáférésből, illetve annak elmaradásából vagy ezek felhasználásából származó semmiféle veszteségért vagy kárért.
  5. A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan, harmadik fél által létrehozott, továbbított, tárolt, hozzáférhetővé tett, vagy publikált tartalmakért, amelyekhez a Szolgáltató weboldala kapcsolódik, vagy amelyekre a weboldal hivatkozik.
  6. A Szolgáltató nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz. A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel azokért az esetlegesen bekövetkező károkért, veszteségekért, költségekért, amelyek a weboldal használatából, annak használatra képtelen állapotából, nem megfelelő működéséből, üzemzavarából, az adatok bárki által történő illetéktelen megváltoztatásából keletkeznek, illetve amelyek az információtovábbítási késedelemből, számítógépes vírusból, vonal- vagy rendszerhibából, vagy más hasonló okból származnak.
  7. A Szolgáltató – a vevői, partnerei és egyéb ügyfelei személyére, adataira, a fennálló üzleti kapcsolataira vonatkozó valamennyi információt üzleti titokként kezeli. Az üzleti titokként történő kezelés alól csak az érintett adatszolgáltató adhat felmentést. A Szolgáltató az interneten keresztül hozzá eljuttatott valamennyi adatot ugyanolyan védelemmel kezeli, mintha azokat egyéb úton bocsátották volna rendelkezésére.
  8. Szerzői jog
    8.1. A Szolgáltató weboldala, az azon található minden képi, hang és szöveges tartalom és azok elrendezése, különösen nevek, logók illetve grafikák, tájékoztatók, elemzések és egyéb információs anyagok szerzői jogi oltalom alatt állnak.
    8.2. A weboldal tartalma egészének, vagy részeinek bármilyen formában felhasználása különösen reprodukálása, átruházása, terjesztése, átdolgozása, vagy tárolása, a személyes használaton túl kizárólag a Szolgáltató kifejezett erre vonatkozó írásos engedélyével lehetséges.
    8.3. A weboldal teljes tartalma a Szolgáltató tulajdona, illetve rendelkezése alatt áll. A weboldal tartalma szerzői jogi védelem alatt áll. Amennyiben a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény másként nem rendelkezik, a weboldal egyetlen része sem másolható vagy publikálható a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül.
    8.4. Személyes használat körében a weboldal tartalmának, vagy kivonatainak számítógépen tárolása, illetve kinyomtatása a felhasználó részére megengedett.
    8.5. A weboldalra feltöltött vagy Szolgáltatóhoz küldött üzenetek tartalmáért és a benne foglalt információk valóságtartalmáért és pontosságáért egyedül a küldő felel. A weboldal a látogatóknak nyújtott szolgáltatás. A Szolgáltató fenntartja a jogot a weboldal tartalmának indoklás és értesítés nélküli bármely időpontban történő módosítására vagy kiegészítésére.
    8.6. A Szolgáltató fentiekben részletezett feltételeitől eltérő vagy azokat sértő weboldal-használat szerzői jogi, polgári jogi és büntetőjogi következményekkel járhat. A Szolgáltató minden tudomására jutott jogsértéssel szemben fellép.
    Köszönjük, hogy elolvasta. 🙂
Scroll to Top
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!